منوی دسته بندی

تله بخار فری فلوت

تله بخار فری فلوت

کاربرد تله بخار فلوتر ترموستاتیکی:

تله بخار فری فلوت، در خطوط تاسیسات بخار و تجهیزات مربوط به آن، به دلیل تبادل حرارت در اثر تماس با محیط و انتقال انرژی حرارتی، کل بخار و یا مقداری از آن به کندانس تبدیل می شود.

کندانس بوجود آمده ضمن ایجاد ضربه های موثر به خطوط لوله می تواند دمای سیستم را کاهش دهد و مانع حرکت بخار در داخل لوله ها گردد.

برای جلوگیری از موارد فوق و بالا بردن راندمان سیستم و نیز جهت انتقال حداکثر انرژی حرارتی و استفاده بهینه از آن، کندانس ایجاد شده می بایست بلافاصله از سیستم خارج شده و به منابع کندانس هدایت شود.

این عمل توسط تله بخار فلوتر ترموستاتیکی صورت می گیرد.

Float & Thermostatic Steam Trap

طرز کار تله بخار فلوتر ترموستاتیکی:

تله بخار فری فلوت، یک شناور با مکانیزم ساده بوسیله اهرم متصل به آن دریچه خروجی را با یک ساچمه براساس میزان کندانس داخل تراپ باز و بسته می کند.

باز شدن دریچه تدریجی بوده و با توجه به میزان کندانس بازمی شود و تغییرات لحظه ای فشار تاثیری بر روی آن ندارد.

این تیپ از تله بخارها بویژه در جاهایی که میزان کندانس زیاد و دائمی می باشد موردنیاز بوده و در سیستمهای انتقال انرژی حرارتی از قبیل مبدلهای حرارتی و منبع کوئلی و سایر موارد مشابه بسیار مناسب می باشد.

این نوع استیم تراپ ها(تله بخارها) دارای ترموستاتی می باشند که از این طریق هوا و گازهای زائد نیز از سیستم خارج شده و عملکرد صحیح تله بخار را باعث می گردد.

همچنین اگر در مواقعی برای فلوتر مشکلی ایجاد بشود تخلیه کندانس بوسیله ترموستات صورت می گیرد.

خرید تله بخار فری فلوت

شهباز صنعت تامین کننده انواع تله بخار ترمودینامیکی

مزایای استفاده از تله بخار فلوتر ترموستاتیکی

    فقط یک قطعه متحرک 

شناور کروی زمین دقیق تنها قسمت متحرک است. هم سطح شناور و هم سطح آب‌بندی تله بخار فری فلوت در فرآیندی با کیفیت بالا تولید می‌شود که شناورهای تقریباً کاملاً کروی را تولید می‌کند که عملکرد آب‌بندی بی‌نظیری را ارائه می‌کند، حتی در شرایط سخت فرآیند مانند جریان کم میعانات در فشارها و دماهای بالا.

  صرفه جویی در انرژی 

دهانه شیر در زیر “سطح آب” قرار می گیرد و در واقع از یک “مهربند آب” برای از بین بردن نشت بخار حتی در شرایط بار کم استفاده می کند.

 راندمان فرآیند 

شناور آزاد به سرعت با تغییر شرایط بار تنظیم می شود و تخلیه سریع میعانات را تضمین می کند تا فرآیند را در اوج بازده نگه دارد.

شناور آزاد تله بخار فری فلوت بدون تأثیر فشار برگشتی برای کاربردهایی که میعانات در آنها بازیابی شده و در سایر نقاط سیستم مورد استفاده قرار می گیرد نیز ایده آل است.

 راه‌اندازی سریع 

همه تله‌های فلوتر ترموستاتکی شامل ابزارهایی برای تخلیه خودکار هوا در هنگام راه‌اندازی با استفاده از یک نوار دو فلزی یا یک ماژول ترموستاتیک (عنصر x) هستند که امکان حذف میعانات سرد، هوای سرد و هوای گرم را فراهم می‌کند و سرعت را بهبود می‌بخشد. که سیستم راه اندازی می شود و به دما می رسد.

  تعمیر و نگهداری آسان 

همه تله بخارهای فری فلوت  دارای طراحی هستند که امکان تعمیر آسان در خط را فراهم می کند و از مشکلات اضافی حذف تله بخار از فرآیند جلوگیری می کند.

شما می توانید انواع تله بخار مانند تله بخار اسپیراکس سارکو،تله بخار میاواکی، تله بخارگسترا ، تله بخار یوشی تاکی ،تله بخار  آری ارماتورن ، تله بخار اصفهان ، تله بخار عیوض ،  تراپ تفنگی td ،تله بخار یاروی ، تله بخار TLV ، کنترل ولو ، ابزار دقیق و کنترل ولو سامسون  را با بهترین کیفیت از شهباز صنعت تهیه نمایید.

انواع تله بخار با کیفیت و برند معتبر در شرکت شهباز صنعت با قیمتی کاملا مناسب به فروش می رسد.

در صورت تمایل به خرید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *