منوی دسته بندی

گواهی iso محصولات شهباز صنعت

گواهی iso
شهباز صنعت تولید کننده شیرآلات و تجهیزات صنعتی دارای گواهی ISO

 ISO(سازمان بین المللی استاندارد) یک سازمان بین المللی مستقل و غیر دولتی است که استانداردهایی را برای صنایع و بخش های مختلف توسعه و منتشر می کند.

 استانداردهای ISO با هدف بهبود کیفیت، ایمنی و کارایی، زبان، چارچوب و بهترین روش‌ها را برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 استاندار ایزو در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد و مقر آن در ژنو، سوئیس است.

 در حال حاضر ۱۶۵ نهاد ملی استاندارد به عنوان عضو، با دبیرخانه مرکزی که توسعه و انتشار استانداردها را  دارد.

استانداردهای ایزو طیف وسیعی از موضوعات، از مدیریت کیفیت و مدیریت زیست محیطی گرفته تا فناوری اطلاعات و مدیریت انرژی را پوشش می دهد.

گواهی ISO 9001

یکی از شناخته شده ترین استانداردهای ISO، استاندارد ISO 9001 برای مدیریت کیفیت است.

 این استاندارد چارچوبی را برای سازمان ها فراهم می کند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات و خدمات آنها به طور مداوم الزامات مشتری و استانداردهای نظارتی را برآورده می کند.

 این شامل الزامات برای رهبری، برنامه ریزی، مدیریت منابع، اجرای فرآیند و بهبود مستمر است.

ISO 9001-2008  ازاولین استاندارهای مدیریت کیفیت برای سازمان ها بود. اما به مرور زمان این استانداردها  برای  بالاتر بردن کیفیت  به روز شدند وقوانین ISO-2015  ساخته شد.

کلیه محصولات تولید شده شهباز صنعت دارای گواهی ISO 9001-2015هستند که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات است.

گواهی iso شهباز صنعت
شهباز صنعت تولید کننده شیرآلات و تجهیزات صنعتی دارای گواهی ISO

گواهی ISO 14001

 ISO ۱۴۰۰۱ یکی دیگر از استانداردهای مهم توسعه یافته توسط ایزو است که دستورالعمل هایی را برای سیستم های مدیریت زیست محیطی ارائه می دهد.

این استاندارد به سازمان ها کمک می کند تا خطرات زیست محیطی را شناسایی و مدیریت کنند، زباله ها را کاهش دهند و عملکرد کلی زیست محیطی خود را بهبود بخشند.

گواهی ISO 27001

 ISO 27001 استانداردی برای مدیریت امنیت اطلاعات است که چارچوبی را برای سازمان ها فراهم می کند تا از اطلاعات حساس خود محافظت کنند و خطرات امنیتی را مدیریت کنند.

استانداردهای ایزو از طریق یک فرآیند دقیق مشاوره و ایجاد اجماع، با درگیر کردن کارشناسان از رشته‌ها و صنایع مختلف، ایجاد می‌شوند.

 آنها به طور منظم بررسی می شوند تا اطمینان حاصل شود که مرتبط و به روز هستند.

پذیرش استانداردهای ایزو می تواند مزایای بسیاری را برای سازمان ها به همراه داشته باشد:

  • بهبود کیفیت و کارایی
  • افزایش رضایت مشتری
  • افزایش اعتبار و شهرت و کاهش ریسک
جمع بندی

به طور خلاصه،  ایزو یک سازمان بین المللی است که استانداردهایی را برای طیف گسترده ای از صنایع و بخش ها توسعه و منتشر می کند.

این استانداردها با هدف بهبود کیفیت، ایمنی و کارایی، زبان، چارچوب و بهترین شیوه‌ها را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا از آنها پیروی کنند. پذیرش استانداردهای ایزو می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

محصولات شهباز که دارای گواهی ISO می باشند:

شهباز صنعت با پیروی از این استاندارد ها کیفیت محصولات خود را افزایش داده و گواهی ضمانت ۱۸ ماهه را برای محصولات خود ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *