منوی دسته بندی

رگلاتور فیشر

رگلاتور فیشر چیست؟

رگلاتور فیشر وسیله ای است که با توجه به سیستم های مکانیکال داخلی قادر است فشار بالای گاز ورودی را گرفته و با توجه به نیاز مصرف کننده با فشار کمتری تحویل مشترک نماید.

بر این اساس رگلاتور ها دارای سایزهای مختلف و فشارهای مختلفی می باشند.

رگلاتور با توجه به مکانیزمی که برخوردار است باید در محیط های باز استفاده شود برای محیط های بسته از نوعی رگلاتور ثانویه خاصی بنام بالانسر استفاده می شود.

این نوع رگلاتور فاقد سیستم قطع بالا شات اف سیستم قطع پایین و همچنین ونت می باشد.

ونت حالتی در رگلاتور است که به دلیل افزایش ناگهانی فشار گاز در شبکه سیستم قطع بالا رگلاتور به هر دلیلی ممکن است عمل ننماید.

در این حالت است که رگلاتور برای جلوگیری از ورود گاز با فشار بالا به ساختمان این گاز را بصورت ونت در هوا آزاد می نماید.

کاربرد رگلاتور فیشر

رگولاتور فیشر نوعی تنظیم کننده کاهش فشار است که در کاربردهای مختلف از فرآیندهای صنعتی گرفته تا کاربردهای گاز طبیعی یا پروپان استفاده می شود.

برای حفظ فشار خروجی ثابت، بدون توجه به فشار ورودی یا سرعت جریان طراحی شده است.

این نوع رگولاتور دارای یک دیافراگم است که در هنگام تغییر فشار، یک شیر را باز و بسته می کند و به حفظ ثبات فشار کمک می کند.

تنظیم کننده های فیشر به دلیل قابلیت اطمینان، دقت و دوام خود شناخته شده اند و در طیف گسترده ای از صنایع در سراسر جهان استفاده می شوند.

شهباز صنعت، وارد کننده انواع رگلاتور های فیشر در ایران آماده همکاری با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
فروش انواع قطعات کنترل ولو فیشر و انواع رگولاتور فیشر

برای اطلاع بیبشتر درباره رگلاتور فشار کلیک کنید. همچنین می توانید از محصولات کنترل ولو سامسون ، شیر ترموستاتیک سامسون، شیر پنوماتیک سامسون، شیر فشار شکن سامسون، آی توپی پوزیشنر سامسون ، شیر سه راهه سامسون  را مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *