منوی دسته بندی

فلنج گلودار

شهباز صنعت تامین تجهیزات صنایع نفت، گاز پتروشیمی واردات انواع فلج گلودار استیل فولادی

فلنج گلودار چیست؟

فلنج گلودار یا فلنج گردندار (Weld Neck Flange)، دارای یک گردن مخروطی است که شعاع این گردن در انتها با قطر لوله برابر و به آن جوش می شود. وجود این گردن باعث تقویت تحمل فلنج میگردد. این نوع فلنج برای تحمل فشارهای بالا و دماهای زیر صفر و همچنین بارهای نوسانی و ارتعاشی مناسب است.

جهت اتصال به اتصالات Butt Weld یا نازل های تجهیزات و مخازن در دو نوع معمولی و بلند ساخته می شود. به علت ضخامت کافی در جاهائی که دما زیاد و تنش های برشی، فشاری و ارتعاشی وجود دارد بکار می روند. فلنج گردندار در انتها دارای گردن بوده و مشخصات آن در قسمت انتهای گردن با مشخصات لوله به آن جوش می شود یکسان است (از لحاظ قطر و ضخامت).

این نوع فلنج دارای یک قسمت مخروطی (Tapered Hub) می باشد که ضخامت آن رفته رفته تا محل جوش لب به لب (Butt weld) با لوله کم می شود و این قسمت مخروطی باعث تقویت فلنج شده و در موقع عملیات نظیر تنش زدایی و امتحان جوش با اشعه ایکس و یا گاما صفحه فلنج را از قسمت گرم شده دور نگه می دارد.

فلنج گردندار برای فشارهای بالا و دماهای زیر صفر و یا بسیار زیاد کاربرد دارد و برای تمام سرویس ها تا کلاس ۲۵۰۰ قابل استفاده است و بطور کلی نصب این نوع فلنج دارای کم ترین هزینه است و برای مکان هایی که تنش ضربه ای، ارتعاشی و برشی زیاد است توصیه می گردد.

شهباز صنعت لیست قیمت فلنج گلودار نمایندگی فروش فلنج های گلودار استنلس استیل، فلنج گلودار کربن استیل، فلنج گلودار فولادی، استیل، چدنی، جوشی، دنده ای، رزوه ای، کلاس ۱۵۰-۳۰۰-۶۰۰-۹۰۰-۱۵۰۰ PN10-PN16 PN40-PN80 از سایز۱اینچ تا ۱۲۰اینچ ایرانی اروپایی، ژاپنی، کره ای، چینی

شهباز صنعت، تامین تجهیزات صنایع نفت، گاز پتروشیمی واردات انواع فلج گلودار استیل فولادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *